Go to Top

Stralis-X Way w Kielcach

Targi Autostrada, Maszbud i Rotra rozpoczną się już za niewiele ponad miesiąc. Tam również przewidziane są pokazy na terenie zewnętrznym, a oprócz maszyn i sprzętu poznać będzie można także pojazdy dla branży budowlanej.
Jedną z nowości prezentowanych przez IVECO będzie Stralis X-WAY – nowa gama pojazdów dla branży budowlanej i komunalnej, które łączą wytrzymałość podwozia Iveco Trakker z największą w swojej klasie ładownością, osiągami drogowymi i oszczędnością paliwa. Konstrukcja pojazdu umożliwia stworzenie wielu wersji odpowiednio do konkretnych potrzeb każdego klienta. Dzięki tej elastyczności Stralis X-WAY sprawdzi się w wielu zastosowaniach – od lekkiej wywrotki do betonomieszarki.

Stralis X-WAY to pojazdy zaprojektowane na potrzeby logistyki budowlanej oraz transportu w miastach. Oferują najwyższą ładowność w swojej klasie – wersja Super Loader na podwoziu 8x4 opracowana jako podstawa dla betonomieszarki waży niespełna 8845 kg.
Najniższa w tej klasie masa własna została osiągnięta poprzez szereg rozwiązań konstrukcyjnych, takich jak przeprojektowanie tylnego mechanicznego zawieszenia, optymalizacja architektury podwozia i jego poprzecznych segmentów, a także zastosowanie silnika IVECO Cursor 9 o mocy 400 KM, nowych jednopiórowych resorów z przodu i dwupiórowych resorów z tyłu, bezsprzęgłowej przystawki odbioru mocy przenoszącej 800 Nm momentu obrotowego oraz opcjonalnych aluminiowych obręczy kół i zbiorników paliwa. Powstał solidny pojazd, na którym można polegać w trudnych warunkach placu budowy przewożąc najcięższe ładunki w logistyce budowlanej i usługach komunalnych. Wykorzystując przy tym doskonałe parametry zużycia paliwa, bezpieczeństwa i komfortu na utwardzonych nawierzchniach.
Stralis X‑WAY jest oferowany w trzech konfiguracjach wysokości zawieszenia dopasowanych do różnych potrzeb klientów — uzależnionych od tego, czy samochód będzie eksploatowany głównie na szosie czy w terenie. Szeroka oferta konfiguracji obejmuje wersje 2 i 4‑osiowe, a także 8x4 tridem, podwozia oraz ciągniki, wiele wersji silnikowych, różne skrzynie biegów i przystawki odbioru mocy (w tym PTO montowaną między silnikiem a skrzynią biegów, przenoszącą do 2450 Nm momentu obrotowego). Trzy silniki (Cursor 9, Cursor 11 stanowiący nowość w wersjach 6x4 i 8x4 oraz Cursor 13) i trzy skrzynie biegów (manualna, automatyczna Allison oraz zautomatyzowana ZF HI-TRONIX z 12 lub 16 przełożeniami) oferują szerokie spektrum możliwości.
Informacja prasowa i zdjęcia Iveco

 

 

 

Copyright © 2014 posbud.pl.
All Rights Reserved.