Go to Top

HiKOKI zamiast Hitachi

Od października narzędzia Hitachi będą występowały pod nazwą HiKOKI (wymawiane jako hajkoki). Wraz z wprowadzeniem nowej marki rozpocznie się kolejny rozdział w ponad 70-letniej historii japońskiego producenta elektronarzędzi Hitachi Koki. Zmiana wpisuje się w strategię międzynarodowego wzrostu firmy, której celem jest zapewnienie rozwoju w blisko 100 krajach na świecie.  Hitachi Koki chce osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 2,7 miliarda dolarów do roku obrotowego 2020. Zmiana marki jest pierwszym krokiem, aby osiągnąć zamierzony cel.

Wiosną ubiegłego roku inwestor finansowy, amerykańskie konsorcjum KKR, nabyło całość akcji spółki  Hitachi Ltd. W ten sposób rozpoczęła się  nowa era w działalności firmy. - Jesteśmy dobrze przygotowani na nowe wyzwania bazując na  wieloletnich doświadczeniach w projektowaniu i produkcji elektronarzędzi dla profesjonalnych użytkowników. Marka HiKOKI kojarzyć się nadal będzie z jakością, wydajnością i innowacjami - powiedział Yasushi Fukui, dyrektor zarządzający koncernu. Fukui dostrzega w zmianie inwestora ogromne możliwości rozwoju dla japońskiego producenta elektronarzędzi.  - Udało nam się zbudować silną markę narzędzi elektrycznych. Będziemy kontynuować tę strategię. Chcemy by marka HiKOKI stała się synonimem najnowocześniejszych elektronarzędzi, które ułatwiają codzienną pracę na budowach całego świata - mówi Fukui.
Firmy budowlane i wykonawcze zawsze stanowiły dla nas kluczową grupę docelową” - zaznacza Mateusz Kaczmarski, marketing manager Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o. „Dla tych użytkowników opracowaliśmy nasze młoty obrotowe i wyburzeniowe. Wspomniane grupy zawodowe korzystają z najbardziej niezawodnych i najlepszych marek w branży”.
(jac) oraz mat.pras. Hitachi Power Tools Polska

 

 

 

Copyright © 2014 posbud.pl.
All Rights Reserved.