Go to Top

Aktualności

Texaco Delo 600 ADF – nowy olej dla wymagających

2020-09-17 09:56:04
1

W nowych czasach nawet prezentacje produktów i konferencje prasowe odbywają się w internecie. W tym tygodniu braliśmy zatem udział w konferencji prasowej online Texaco Lubricants mając okazję zapoznać się z najnowszym produktem firmy: olejem Texaco Delo 600 ADF, który dzięki opatentowanej technologii OMNIMAX w znacznym stopniu ogranicza gromadzenie się popiołu w filtrach DPF.

Seria A od Hyundaia u podnóża Alp

2020-09-17 09:52:05
1

Kupno nowej ładowarki to poważna decyzja: inwestycja, która często jest poprzedzona zbieraniem informacji, zasięganiem opinii u fachowców, porównywaniem cen i dostępności na rynku. Nie było tak jednak w wypadku modelu Hyundai HL955A, który został kupiony po zobaczeniu go w katalogu przez niemieckiego przedsiębiorcę z bawarskiego Epfach.

A jednak się da, czyli targi budowlane w czasach korony

2020-09-17 09:48:55
1

O targach NordBau już pisaliśmy, ale skoro wszystkie po kolei imprezy są odwoływane, podrążymy temat. Dysponujemy bowiem większą ilością wiedzy. Impreza pod znamiennym tytułem „Wystawa budowlana z seminariami w czasach koronawirusa – powered by NordBau” odbywała się w dniach 9-12 września w niemieckim Szlezwiku-Holsztynie. Poprzednia edycja tych targów przyciągnęła ponad 800 wystawców. Warto to wiedzieć, by móc porównać  ją z obecną. Z

Zdjęcie tygodnia

2020-09-14 08:48:22

Niby mały, a tak nabałaganił

Fot. emzet

2020-08-31 09:04:24
2020-08-17 09:16:48
2020-08-10 09:07:18
2020-08-03 08:28:30
2020-07-27 09:14:51
2020-07-13 10:47:20
[View All]

Nowe wozidła Doosan zgodne ze Stage V

Doosan Construction Equipment wprowadza na rynek nowe wozidła przegubowe DA30-7 i DA45-7 zgodne z normą emisji spalin Stage V, zastępujące dotychczasowe modele DA30-5 i DA40-5. Ładowność wozidła DA30-7 to 28, a DA45-7 to 41 ton metrycznych. Oba modele napędzane są silnikami Scania. Nowe silniki zostały poddane dwuletnim intensywnym testom w warunkach budowlanych i wydobywczych. Przeszły je bez zarzutu, a wynika to z bardzo małej ilości wprowadzonych zmian w samym bloku silnika. Większość zmian skoncentrowana jest na udoskonaleniach w układzie oczyszczania spalin.

Doosan DA30-7 napędzany jest nowym 9-litrowym silnikiem wysokoprężnym Scania DC09, zapewniającym moc 276 kW (375 KM). Model DA45-7 wyposażono w 13-litrowym silnik wysokoprężny  Scania DC13 o mocy 368 kW (500 KM).

W 2018 r. model wozidła przegubowego DA30 został wzbogacony o nową kabinę, nowe samopoziomujące zawieszenie przednie oraz nowy system tylnej osi typu tandem. Wszystkie te elementy zawiera nowy model zgodny z normą Stage V. Podobnie postąpiono z nową, DA45-7, którą wyposażono w nową kabinę i samopoziomujące zawieszenie przednie, które dostosowuje się do warunków pracy, zapewniając operatorowi komfort obsługi. Nowe kabiny mają wygodne uchwyty i podnóżek oraz ulepszony wyświetlacz, który jest łatwiejszy w obsłudze nawet dla zmęczonych oczu.

Oprócz wymienionych ulepszeń, nowe modele Stage V zawierają wiele innych elementów – najbardziej rzuca się w oczy nowa konstrukcja przedniej ramy oraz elementów pokrywy silnika wozidła zaprojektowana przez zespół projektowy Doosan z uwzględnieniem najnowszych rynkowych trendów. Dynamiczny wygląd, jaki dzięki temu zyskuje maszyna, odzwierciedla wysoką wydajność, moc i wytrzymałość wozideł marki Doosan oraz sprawia, że jeszcze lepiej dopaasowuje się ona do pozostałego sprzętu budowlanego Doosan.
Oprócz zmian wizualnych, wprowadzono kilka ulepszeń funkcjonalnych, które poprawiają bezpieczeństwo, komfort i ułatwiają serwisowanie. Jednym z nich jest nowa konfiguracja zbiorników oleju napędowego i AdBlue. Zostały one znacznie obniżone, dzięki czemu operator może je napełnić stojąc obok maszyny (z poziomu gruntu).

Standardowym wyposażeniem nowych wozideł jest system pomiaru ładowności w czasie rzeczywistym. Jest on sprzężony z z sygnalizatorem świetlnym dla operatorów koparek,  pomagając im w utrzymaniu optymalnego załadunku wozideł, co umożliwia uzyskanie maksymalnej wydajności i niskiego zużycia paliwa.

Zmieniono również położenie układu smarowania, który jest teraz łatwo dostępny z poziomu gruntu. Dodatkowe miejsce nad automatycznym układem smarowania (stanowiącym standardowy element wyposażenia) pozwoliło na umieszczenie dodatkowych wkładów ze smarem i pompy napełniania. Dla ułatwienia dostępu filtry skrzyni biegów umieszczono w pobliżu układu smarowania. Wszystkie te układy posiadają zabezpieczenia gwarantujące zbieranie nadmiarowego oleju/smaru, który można usunąć podczas serwisowania i konserwacji. Nowy ulepszony dostęp do podzespołów i punktów obsługi maszyny pomoże operatorom szybciej i bezpieczniej przeprowadzać codzienne kontrole.

Jak wszystkie wozidła przegubowe firmy Doosan nowe modele wyposażone są w przegub znajdujący się za pierścieniem obrotowym, który zapewnia równe rozłożenie obciążenia na osi przedniej nawet w przypadku skręcania w maksymalnym zakresie. W połączeniu ze swobodną tylną osią typu tandem zapewnia to równomierne rozłożenie obciążenia na każde koło i gwarantuje stały kontakt sześciu kół z podłożem oraz napęd pozwalający na równe rozłożenie mocy i uzyskanie niezrównanej wydajności na trudnych terenach, takich jak miękkie podłoże, nierówna powierzchnia, bardzo strome zbocza, ciasne zakręty lub połączenie wszystkich tych  warunków.
Unikalny kształt skrzyni i pochyła rama zapewniają równomierne rozłożenie obciążenia na wszystkich kołach, dzięki czemu maszyny stanowią najlepszy wybór w przypadku prac w ciężkich warunkach. Konstrukcja przegubu umożliwia równomierne rozłożenie obciążenia na koła po lewej i prawej stronie podczas skręcania, co odgrywa ważną rolę dla prowadzenia i stabilności maszyn. Wszystkie wymienione funkcje dostępne są w nowych modelach wozideł przegubowych Doosan zgodnych z normą Stage V.

Inf. prasowa i zdjęcia Doosan Infracore Europe B.V.

Znajdź nas na Facebooku

 
 

Zamów PosBudNews

Galeria

Volvo Trucks - kolejny raz na Jastrzębiu

2020-09-07 11:00:38

Na początku września Volvo Trucks kolejny już raz zaprosiło dziennikarzy i swoich klientów na Autodrom Jastrząb. Tym razem na polską premierę nowej gamy samochodów ciężarowych Volvo, szkolenie w ramach akcji Profesjonalni Kierowcy oraz Targi 4Poland. Najważniejszym wydarzeniem było oczywiście oficjalne wprowadzenie na polski rynek nowej gamy ciężarówek Volvo Trucks, modele FH16, FH, FM i FMX doczekały się kolejnej transformacji. Zaprezentowana została największą kabina sypialna Volvo FH w rozmiarze XXL oraz całkowicie zmieniona kabina dystrybucyjnego Volvo FM. Nas ze względu na zastosowanie najbardziej interesowały modele FM oraz FMX…

Bieżące numery

Mascus.pl

Gościmy

Odwiedza nas 22 gości oraz 0 użytkowników.

 

 

 

Copyright © 2014 posbud.pl.
All Rights Reserved.