Łyżki Dekpol Steel w porcie

O tym, że odpowiednio dobrany osprzęt może całkowicie zmienić możliwości niemal każdej maszyny budowlanej, nikogo przekonywać nie trzeba. A mamy w Polsce producenta doskonałego osprzętu – w tym znakomitych łyżek do koparek i ładowarek. Dzięki produktom Dekpol Steel maszyny budowlane znalazły zastosowanie także w Porcie Północnym w Gdańsku. – Są to duże i bardzo duże modele ładowarek kołowych – mów Piotr Kiedrowski, kierownik bazy sprzętu w spółce Port Północny. A moc maszyn można optymalnie wykorzystać tylko wtedy, gdy są one wyposażone w odpowiednio dobrane łyżki.

Czytaj dalej...

Łyżki Dekpol Steel ocenia użytkownik!

O wysokiej jakości osprzętu roboczego produkowanego przez Dekpol Steel przekonało się przedsiębiorstwo MEGA-POL. Specjalizuje się ono w kompleksowym przygotowywaniu terenów pod nowe inwestycje. Zakres usług dotyczy przede wszystkim prac wyburzeniowych i rozbiórkowych, w tym tak specjalistycznych jak rozbiórki mostów, kominów, kotłów, linii technologicznych oraz innych urządzeń i konstrukcji stalowych. Poza tym firma zajmuje się recyklingiem materiałów porozbiórkowych oraz szerokim wachlarzem robót ziemnych. Jednym z ostatnich zakupów MEGA-POLu były koparki Volvo, do których dobrano łyżki Dekpol Steel.

Czytaj dalej...

Wyburzenia z łyżką Dekpol Steel

Koparki hydrauliczne wykorzystywane są głównie do prac ziemnych, ale znajdują także zastosowanie w wyburzeniach i pracach porządkowych. Odspajają elementy konstrukcyjne, usuwają odpady budowlane, odgruzowują teren, załadowują pojazdy.
Tomasz Kałęcki jest operatorem w firmie TREE. Wykonuje roboty ziemne i rozbiórkowe. – Pracuję na koparce gąsienicowej Liebherr 946. Jest to nowa maszyna, weszła do użytku w marcu ubiegłego roku. Od nowości wyposażona jest w łyżkę podsiębierną o pojemności 2,5 m3 wyprodukowaną przez Dekpol Steel.

Czytaj dalej...

Dynamiczny rozwój Dekpol Steel

Dekpol S.A. wydzielił produkcję osprzętu do maszyn budowlanych do spółki celowej Dekpol Steel Sp. z o.o. Celem zmian jest dalszy dynamiczny rozwój tego obszaru działalności m.in. poprzez zwiększenie rozpoznawalności marki, rozszerzenie oferty handlowej, ekspansję terytorialną oraz umocnienie pozycji na już obsługiwanych rynkach.

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS