Solideal zmienia się w Camso!

Spółka Camoplast Solideal zmieniła nazwę na Camso. W tej sytuacji Solideal Polska S.A. nosi teraz nazwę Camso Polska S.A. Po okresie przejściowym nazwą tą będą oznaczane wszystkie produkty firmy – czyli opony, gąsienice i systemy gąsienicowe.
Camso skupia się obecnie na rozwiązaniach dla segmentu off-road, który stanowi jedenaście procent światowego rynku opon i gąsienic gumowych.

Czytaj dalej...

Scania bije rekordy sprzedaży!

W pierwszej połowie 2015 roku Scania osiągnęła rekordowy udział w europejskim rynku. Wyniósł on 17,2%. Pozytywny trend rozpoczął się pod koniec ubiegłego roku wraz z wprowadzeniem nowych silników Euro 6. Druga i trzecia generacja silników Euro 6 zebrała doskonałe opinie u użytkowników i znakomicie wypadła w testach prasowych. Wzrost sprzedaży wynika również z zaangażowania firmy w nowych obszarach i wzmocnienia jej pozycji w nowych segmentach rynku. W porównaniu z drugim kwartałem 2014 portfel zamówień wzrósł z 9410 do 13.270 czyli o 41%.

Czytaj dalej...

Odrzucone protesty – ruszy budowa!

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła wszystkie protesty kwestionujące wynik przetargów na budowę kolejnych trzech odcinków Południowej Obwodnicy Warszawy. Złożono ich osiem – Porr Polska, IDS-Bud, Salini Polska i Impresa Pizzaroti kwestionowały zbyt niskie koszty budowy odcinków jakie zaoferowały wybrane przez GDDKiA firmy.  Nie ma już zatem przeszków w podpisaniu kontraktów.

Czytaj dalej...

„Kocioł” prawie pod dachem!

Kto pamięta jeszcze o trwającej od kilku lat przebudowie chorzowskiego Stadionu Śląskiego? A przecież ten obiekt to arena pamiętnych zmagań i zwycięstw naszych piłkarzy! Rozegraliśmy na nim 55 meczów międzypaństwowych. Po zwycięstwie nad Anglią stadion został nawet przez brytyjską prasę ochrzczony mianem “Kotła Czarownic”! Do chwili oddania do użytku Stadionu Narodowego to Stadion Śląski był największym obiektem piłkarskim w Polsce. Rekord frekwencji padł w roku 1963 - podczas spotkania Górnika Zabrze z Austrią Wiedeń na chorzowskich trybunach zasiadło 120 tys osób! W 1993 roku rozpoczęto poważną przebudowę, która jednak na prawie pięć lat stanęła w miejscu.

Czytaj dalej...

Tankowanie na własnej stacji?

Pod lupę wzięliśmy temat tankowania maszyn i sprzętu. Dostęp do paliwa bywa kluczowym problemem logistycznym na budowie, a jego kontrola wymaga skomplikowanych obliczeń i działań. Chyba że postaramy się o własny zbiornik  - stacjonarny lub mobilny. Już sam hurtowy zakup paliwa daje nam oszczędności oraz gwarancję jego niezmiennej jakości. W najnowszym wydaniu „Maszyn Budowlanych” prezentujemy możliwości, zalety i wady poszczególnych rozwiązań oraz korzyści z trzymania go pod kontrolą.

Czytaj dalej...

Maszyny Budowlane 2/15

Kolejne z naszych czasopism opuszcza drukarnię, a online dostępne jest bez opłat i potrzeby rejestracji. W numerze jak zwykle sporo porad eksploatacyjnych, nie brakuje także prezentacji możliwości serwisowych wiodących firm maszynowych. Każda z nich stara się przekonać – i słusznie – że decydując się na zakup tej właśnie maszyny, otrzymujemy pełne wsparcie posprzedażowe. Uwadze naszych Czytelników polecamy także wywiad, jakiego udzielił nam Carl Leijonhielm, dyrektor zarządzający Intrac Group.

Czytaj dalej...

Nowe centrum badawczo-rozwojowe LiuGong

Światowe Centrum Badań i Rozwoju LiuGong otwarto w czerwcu w chińskim Liuzhou. Na powierzchni 110 tys.m2 mieszczą się biura, miejsca do testowania – także na terenie zewnętrznym - oraz siedem laboratoriów. Będzie to miejsce pracy dla 1200 inżynierów. Znajdują się tu także specjalistyczne laboratoria treningowe, w których prowadzone będą szkolenia techniczne, między innymi w warunkach wirtualnej rzeczywistości.

Czytaj dalej...

Grausch i Grausch stawia na Daily

Gościom targów Intermasz trudno było nie zauważyć kilkunastu samchodów Iveco Daily w barwach Grausch i Grausch ustawionych rzędem jeden za drugim. Eksponując je w taki sposób spółka ze Złotkowa chciała zaprezentować się nie tylko jako dostawca szerokiej gamy maszyn budowlanych, ale także wysokiej jakości usług posprzedażowych. W maju tego roku Grausch i Grausch przeprowadził wymianę floty swoich pojazdów serwisowych. Fordy Transity zostały zastąpione przez Iveco Daily.

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS