Aplikacja serwisowa Renault

Nieważne – maszyna czy pojazd. Kiedy pojawia się problem, a w jego wyniku grozi nam przestój, liczy się czas. Czas reakcji, diagnozy i samej naprawy. Firma Renault Trucks już rok temu dała do ręki użytkownikom swoich pojazdów innowacyjne narzędzie pozwalające na błyskawiczną diagnozę online, a przy tym ułatwiające i przyspieszające naprawę. Onsight Connect to aplikacja na smartfony i tablety. Na czym polega jej działanie?

Czytaj dalej...

Centrum Napraw Powypadkowych Volvo Trucks

Volvo Trucks wprowadza innowacyjny projekt zarządzania szkodami klientów posiadających pojazdy ciężarowe. Od teraz cały proces obsługi związanej ze szkodą i jej likwidacją będzie obsługiwany pod jednym numerem telefonu. Projekt Centrum Napraw Powypadkowych zakłada obsługę likwidacji szkody od jej wystąpienia przez holowanie pojazdu, rozliczenie formalności z ubezpieczycielem, profesjonalną naprawę pojazdu i jego powrót na drogę. Wszystkie sprawy będą mogły zostać załatwione pod jednym numerem telefonu +48 601 162 002 obsługującym Klientów 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

Czytaj dalej...

MyMecalac Connected Services

Mecalac we współpracy z Trackunit, kluczowym graczem w rozwijaniu platform telematycznych, wprowadził nową usługę mającą na celu wspieranie wydajności i rentowności działań klientów wykorzystujących w swojej pracy maszyny Mecalac.  System telematyczny MyMecalac Connected Services pomaga w optymalizowaniu użytkowania maszyn. Usługa składa się z portalu internetowego mymecalac.com oraz aplikacji mobilnej „MyMecalac” i pozwala  rozwiązywać najczęstsze bolączki branży budowlanej, takie jak sygnalizowanie, które maszyny wymagają natychmiastowej opieki serwisowej lub przeglądu, co pozwala przewidzieć potencjalną awarię.

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS